Voor 17 uur besteld, vandaag nog verstuurd - 100 dagen bedenktijd

Heb je nog vragen?

BESTELPROCEDURE HAMAMDOEK.NL

Het bestelproces bestaat uit een aantal eenvoudige stappen


Bestellingen

Bestellingen worden in behandeling genomen nadat de betaling bij ons binnen is. We streven ernaar om de bestellingen die vóór 17.00 uur betaald zijn nog diezelfde werkdag te verzenden. U ontvangt een e-mail dat de bestelling is ontvangen.

Alle prijzen zijn in euro, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten tenzij het anders staat aangegeven.
 


Betalingen

Betalingen kunnen gebeuren via iDeal, Creditcard (Visa en Mastercard) of via giro- of bankoverschrijving. Voor onze klanten uit Belgie bestaat er de mogelijkheid om te betalen via Bancontact, KBC of Belfius. Voor onze Duitse klanten is er de mogelijkheid om te betalen met Giropay. Kies één van deze opties bij 'betaalwijze'


iDeal

Met iDeal kunt u online betalingen verrichten in uw eigen vertrouwde betaalomgeving. Het is een betrouwbare manier om snel en eenvoudig een betaling af te handelen. Deze methode kunt u kiezen indien u via uw bank online kunt bankieren. De bestelling zal nog dezelfde dag in behandeling genomen worden omdat wij verzekerd zijn dat de betaling onderweg is.


Creditcard betaling via Mastercard en Visa

U kunt tevens met uw creditcard betalen. Wij accepteren Mastercard en Visa betalingen. Nadat bij ons de bevestiging is dat uw creditcardbetaling is geaccepteerd wordt uw cadeau verzonden.


Giro- of bankoverschrijving

Kiest u voor deze betaalmethode dan krijgt u binnen enkele seconden nadat u uw bestelling verzonden heeft, een automatische e-mail met daarin het totale over te maken bedrag en onze bankgegevens.
Houd er rekening mee dat de tijd die nodig is om een overschrijving te realiseren per bank verschilt. Wij verzenden de bestelling nadat het bedrag is bijgeschreven op onze rekening.


Bancontact, KBC of Belfius

Komt u uit Belgie. Dan betaalt u heel eenvoudig met Bancontact, KBC of Belfius. Nadat u deze betaalmethode heeft geselecteerd wordt u doorverwezen naar een beveiligde omgeving en kunt u uw betaling compleet maken. Nadat bij ons de bevestiging is binnen gekomen dat de betaling is geaccepteerd, versturen wij uw bestelling.


Giropay

Komt u uit Duitsland en wordt veelvuldig gebruikt in Duitsland. Nadat u deze betaalmethode heeft geselecteerd wordt u doorverwezen naar een beveiligde omgeving en kunt u uw betaling compleet maken. Nadat bij ons de bevestiging is binnen gekomen dat de betaling is geaccepteerd, versturen wij uw bestelling.


Verzendingen

Alle verzendingen versturen wij via DPD. We rekenen hiervoor een bedrag variërend van € 3,95 euro (voor bestelling onder de €35,-). Bij bestellingen boven de € 35,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening (alleen voor verzending binnen Nederland). 

Voordat u daadwerkelijk bestelt, krijgt u de kosten voor verzending te zien. Pas hierna kunt u de bestelling definitief maken. U weet dus altijd vooraf wat de werkelijke verzendkosten zijn.

Na verzending ontvangt u een email met track en tracenummer en de vermelding van de site van DPD zodat op elk gewenst moment nagegaan kan worden waar uw bestelling zich bevindt.

Het verzonden pakket zal in de regel de volgende werkdag aan de ontvanger worden aangeboden. Indien de ontvanger niet aanwezig is zal het cadeau nogmaals aangeboden worden.

TIP: Bent u overdag vaak niet thuis denk dan aan de mogelijkheid om het pakket bijvoorbeeld op uw werk of bij bekenden te laten afleveren. Vink dan op het bestelformulier "afwijkend afleveradres" aan en er verschijnt een nieuw scherm waarop het adres ingevuld kan worden.

Indien een bestelling defect geraakt is tijdens transport of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt dient u dit binnen 7 dagen te melden aan [email protected].


Retouren

Bij koop op afstand heeft u tijdens een periode van tenminste veertien werkdagen, na ontvangst van het product - met uitzondering van bestellingen die speciaal voor u gemaakt zijn -, het recht om zonder opgaaf van reden het artikel terug te sturen. Alleen de kosten van retour sturen zijn voor u. Het is niet de bedoeling dat u het artikel in die tijd ook gebruikt heeft, het gaat dus echt om een zichttermijn. Als u iets terugstuurt dan bent u verantwoordelijk voor eventueel verlies of beschadiging. Bewaar daarom altijd verpakkingen en ga daar zorgvuldig mee om. Zorg ook voor een bewijs van versturen. Hamamdoek.nl heeft ervoor gekozen om de periode te verlengen naar 100 dagen.

Wanneer dus de bestelde producten, - met uitzondering van bestellingen die speciaal voor u gemaakt zijn - niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld dan mag u de producten binnen 100 dagen in originele verpakking en ongebruikt, gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.

Tevens vragen wij u bij de zending een kopie van de factuur bij te voegen, uw bank- of gironummer en de reden van retour. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Wij zullen u vervolgens het aankoopbedrag  volgens de wet onverwijld en in ieder geval niet later dan 90 (kalender-)dagen na de herroepingsverklaring aan u te betalen, mits wij het product(en) hebben ontvangen.

Lees hier meer over de voorwaarden welke betrekking hebben op retourrecht.


Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties dan kunt u ons bereiken via e-mail
[email protected] of via telefoonnummer +31 (0) 85 - 40 14 635.